poniedziałek, 19 listopada 2012

Imagin z Niall'em


                                           Imagin z Niall'em
Byłaś na spacerze z mamą, tatą i siostrą. Byliście szczęśliwi i nic wam nie brakowało. Wszystko szło jak po twojej myśli. cieszyłaś się, bo dziś miałaś
dobre kontakty z siostrą jak nigdy. Twoja siostra Marta miała 19 lat, ty miałaś 17. Mieszkaliście w ubogim miasteczku Mulingar w Irlandii.
Miałaś najlepszego przyjaciela Niall'a. Ten to miał talent! Piękny głos i zarąbiste włosy! Był blądynem ale nie prawdziwym, bo się zafarbował.
On cię uważał za przyjaciółkę ale ty go chciałaś za kogoś więcej. Nie chcialaś zepsuć waszej przyjaźni dlatego się ukrywałaś, że ci się on podoba.
Nialler z wszystkiego ci się zwierzał i rozmawialiście na przerwie:
- Słuchaj wiem, że nie mam takiego super głosu ale chcę się spytać czy mam iść do X Factor? - Niall
- No ty się jeszcze pytasz?!- Ty
- Pójdę pod jedym warunkiem.- Niall
- Tak? O co chodzi? - Ty
- Jeżeli za tydzień ( bo jest wtedy przesłuchanie) pójdziesz ze mną i moją rodziną na casting?- Niall
- Jasne, że tak! - Ty
- No to super.- Niall
Mineło kilka dni. Nadszedł dzień kiedy miałaś iść z Niall'em i jego rodziną na casting. 
Niall zaśpiewał swoją piosenkę "So sick" i wszystkim się spodobało. Jury Simon Cowell powiedział, że byłby dosytkonały do czterech innych chłopaków
czyli Zayn'a, Liam'a, Harr'ego i Louis'a.
Wracając do końca występu Niall, przeszedł dalej! Wybiegł do nas i mnie pocałował w policzek! Był bardzo szczęśliwy, ja się cieszyłam z nim.
Po występie ten jury Simon połączył Zayn'a, Liam'a, Louis'a i Harre'go no i oczywiście Niall'a w cały zespół! Myśleli bardzo długo nad nazwą.
W końcu wymyślił nazwę Harry! Nazywali się One Direction czyli Jeden Kierunek! 
W durgiej edycji śpiewali My Life Would Suck Without You. Oczywiście ślicznie im to wyszło!
Przeszli od 1 do 7 występów...
Niestety 7 występ to już był koniec... I tak zajeli 3 miejsce!
Harry zaczął płakać i Louis go przytulił. Wszyscy płakali. Niestety kiedyś nadchodzi koniec...
Ja wybiegłam na scene:
- Niall kochanie nie martw się!- Ty
Niall zapłakany: um.. Dobrze...
Wszyscy wyszli i rozmawialiśmy
- Louis! Kochanie! Przytul mnie baby! :* - Hazza
- NIE! TAM JEST... KEVIN! KEVIN! CZY TO TY?! AAAAA! MÓJ KEVIN!!! NIE LEĆ! KEVIN.. :( - Lou
- Dobra nie martwcie się! Jesteście zespołem!- Ty
- Tak właśnie!- Zayn
- Bądźcie szczęśliwi, że Simon jest taki wspaniały- Ty
- A ty jesteś naszą menagerką!- Liam
I tak zostałaś menagerką 1D. 
Teraz pomagasz chłopaką w ciężkich chwilach i jesteś również ich stylistką! Twoja rodzina jest teraz szczęśliwa i ich bardzo często odwiedzasz!
____________________________________________
Krótkie ale na temat! 

7 komentarzy:

  1. Fajnie by było gdybyś zrobiła 2 cześć <3
    Bo ten imagin jest zajebisty tylko brakuje końca :)
    A... i nastepnego imagina chce z dedykiem !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dedykiem dla cb oczywiście ale z kim?

      Usuń
    2. Jak byś mogła to ze wszystkimi a jak nie to z Horankiem xD

      Usuń
  2. Zajebisty! Uwielbiam twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę ze wszystkimi bo z Nialler'em już były 2 więc napiszę jak mi się uda za kilka dni z całym zespołem! :D Spróbuję takiego zajefanego!

    OdpowiedzUsuń