sobota, 10 listopada 2012

Imagin z One Direction


                                                             Imagin z One Direction
Masz 16 lat, mieszkasz w Polsce. Twoi rodzice się rozstali. Mieszkasz z mamą w Polsce, tata mieszka w Anglii. Latasz czasami do niego ale nie
macie za bardzo pieniędzy z mamą. Bardzo lubisz Justina Biebera, gdy się szykujesz do szkoły puszczasz piosenki jego. Zaczynasz zawsze od
Boyfriend i potem idzie już głatko :D. Pewnego dnia przyszłaś do szkoły, a twoja najlepsza przyjaciółka Zuzka powiedziała:
-Słuchaj! To jest od dzisaj mój ulubiony zespół! One Direction. *Póściła Ci WMYB* - Zuzka
- O.o nawet spoko Ci One Dirction. Chyba kiedyś o nich słyszałam :) Prześlij mi tą piosenkę i inne od nich ;] - Ty
* Wracając ze szkoły z Zuzką*
- Puszczę One Direction- Zuzka
- Oni są fajni. Podobno tam jest 5 chłopaków: Liam, Zayn, Niall, Louis i Harry :D
* W domu*
- Poszukam coś w necie na ich temat - Ty ;D
Znalazłaś dużo ciekawostek i informacji. Założyłaś Twittera i stronki na facebooku na ich temat.
* Wieczór*
- [T.l] Bierz się do spania! - Twoja mama
- Dobrze zaraz kończe. - Ty
Mama przyszła do Ciebie o 23:54 i powiedziała:
- Koniec zaraz rozłącze ci internet! - Mama
- Dobrze, dobrze. Posiedzę do 00:00 i zejdę..
Jak nie to masz karę! Ja już idę się położyć - Mama
Przez całą noc siedziałaś i czytałaś Twittera, oglądałaś video diary i inne filmiki.
Na drugi dzień kupiłaś bilet do Anglii i powiadomiłaś tatę, że się do niego wyprowadzasz. Twoja mama była bardzo zamartwiona.
- Nie martw się mamusiu! Będę Cię odwiedzać :) - Ty
-Dobrze, ja Ciebie też...- Mama
* W szkole*
- Słuchajcie wszyscy muszę się z wami pożegnać. Wylatuję do Anglii do Ojca ;)- Ty
- Co?! Dlaczego mi to robisz?! [T.l] błagam cię.. :(- Zuzka
- No właśnie Zuzka dla Ciebie też mam propozycje nie do odrzucenia! - Ty
- Tak?- Zuzka
- Bo może chciałabyś lecieć ze mną? Za lot sama byś za siebie zapłaciła, a mieszkanie to u mojego taty- Ty
- Serio?! Ojeju! Dziękuje! A to na ile dni? - Zuzka
- No wiesz.. Nie przewidywam powrotu.. Ale pomyślałam, że narazie na miesiąc, a potem się zastanowimy. Twoja mama się zgodzi? - Ty
- Raczej tak! ;) Jeszcze dziś ci napisze sms'a! Kiedy i o której lot? - Zuzka
- No jutro o 08:10. - Ty
- Spoko ;D Zobaczymy co się da załatwić- Zuz
* Po szkole przyjeżdża po ciebie mama*
- Hej mama! Wiesz polecę do Anglii z Zuz!
- To super ( sarkazm).
* Wieczór ok. 23:30 *
- Dobra muszę się wyspać! Idę spać! A może posiedzę jeszcze chwilkę na TT- Ty
- O Zuzka jest! Napisze do niej czy może lecieć!- Ty
[ rozmowa Twitterowa]
- Hej ;) - Ty
- Siemka- Zuz
- To co możesz lecieć? - Ty
- No jasne! Mama nie miała nic do zażucenia!- Zuz
- To super! Jutro o 6:00 pod lotniskiem! - Ty
- Spoko! Muszę już iść bo się chcę wyspać na jutro- Zuz
- No ja też..- Ty
* Na lotnisku*
Odprowadziła Cię na lotnisko mama. Bardzo sie cieszyłaś! :)
"Za 10 min ludzie którzy lecą do London Luton proszę o zarejstrowanie bagarzów!" - Pani z lotniska
- O w końcu Zuz! Chodź idziemy zarejstrować bagarze! - Ty
- Jasne! Tylko się pożegnajmy z rodzicami- Zuz
- Papa kocham cię mamo! Przyleć do nas za dwa tygodnie! - Ty
- Mamo, tato.. nie martwcie się o mnie! Mam 16 lat i lecę z koleżanką do jej taty! - Zuz
* Na lotnisku w Anglii*
- Chodź! Mój tata już tam czeka! - Ty
- Dobra!- Zuz
- Cześć tata! Co słychać? - Ty
- Cześć, cześć- Tata
- Dzień dobry proszę pana! - Zuz
- Mów do mnie "na Ty"! A tak w ogóle to jestem Grzegorz, miło mi Ciebie poznać - Tata
- Hah! Dobra! Jestem Zuzka, mi też - Zuz
Zciskaliśmy się jeszcze chwilę i poszliśmy do samochodu. Był naprawdę wypasionty! Z otwieranym dachem! Cudowny!
* W aucie*
- To na ile do mnie przyjechałyście? - Tata
- No wiesz tak gdzieś na miesiąc- Zuz
- To cudownie! - Tata
- Tato jutro nas wcale nie będzie w domu! Wychodzimy na miasto z Zuz ;D - Ty
- Dobrze, dobrze! Tylko bądźcie w domu o 24:00 - Tata
- Jasne! - Zuz
* W domu u taty*
- My z Zuz będziemy miały razem pokój - Ty
- Jasne! Weźcie ten największy! Przepraszam ale mam taki mały domek- Tata
- To jest mały?! Idziemy do swojego pokoju [T.l]! - Zuz
* Noc*
- Twój tata jest zajedwabisty! - Zuzka
- No się wie! - Ty
- Dobranoc! - Zuzka
- Jednokierunkowych snów! - Ty
* Ranek*
- Chodź, zbieramy się Zuzka! - Ty
- Tak, tak już! A gdzie idziemy?! - Zuzka
- No przecież, że pod hotel 1D! - Ty
- O.o! Okej!- Zuzka!
Pod hotelem wyszło 1D na balkon! Zuz i Ty się bardzo zdziwiłyście... :O Wypatrzali Was i jeszcze jakieś 3 Directionerki!
 Poszli na dół i Harry wziął Ciebie na ręcę, a Niall Zuzkę, Lou jakąś Natalię, Zayn Alicję,a Liam Karolinę!
Rozmawialiście z 1D w ich pokoju:
- AAAAAAA! Nie mogę uwierzyć!- Karolina
- No ja też!- Ty
- A kto umi?!- Alicja
- Czy ja śnię? -Zuz
- haahahaha!- Natalia
- Nie, nie śnisz Zuzka! To prawda teraz do Ciebie mówi prawdziwy Larry Stylinosn!- Lou i Hazza
Rozmawialiście i się śmialiście! Natała 23:00 zostałaś tylko ty z Zuz.
- Może chcecie zostać u nas na noc? - Niall
- Um.. Nie będziemy się nażucać? - Zuz
- No co wy?! - Lou
- Jasne, tylko zadzwonię do taty! - Ty
( dzwonisz do taty, tata się zgadza)
- Co mnie obineło? A właśnie ojciec się zgodził - Ty
- A nic... Hhahahahahaha! ;p - Zayn
- Dobra.. Mamy tylko 5 łóżek.. ;D - Liam
- Pomyślimy o tym później! Teraz napijmy się! - Hazza
Hazza przyniósł piwo i zaczeliście pić.
- Hah! Mniam! Dobra mam pomysł!- Zuz
- No dawaj! Pokaż co potrafisz! Rozbieraj się! - Hazza
- Okej! Dajemy [T.l]! - Zuz
Rozebrałyście się do staników i majtek.
- Lou jesteś za młody na takie widoki! Co robisz?! - Hazza
- Dobra wystarczy! Jest 3:15 w nocy! Ubierajcie się dziewczyny i idziemy spać! - Liam
- Ale my śpimy nago! - Ty
- To dziś będziecie spały i w majtkach i stanikach- Liam
- Dobra! A więc tak. Zayn śpi z [T.l], Lou z Zuzką, Harry sam, Ja sam i Niall sam! - Liam
- NIee!!!! Ja muszę spać z Hazzą! Mam lepszy pomysl! Ja z Hazzą, Zayn z [T.l], Liam sam, Zuzka sama i Niall sam!- LOu!
- No dobra!- Ty
- Dobranoc! ;) - Liam
W nocy nie umiałaś spać. Rozmawiałaś z Zuzką, Zayn'em i Niall'em.
- Zuzka śpij ze mną! Boję się! - Niall
- Spoko- Zuz
W nocy poczółaś, że Malik Cię rozbiera i Horan Zuzkę. Miałaś to gdzieś! Podobało Ci się to! :)
Rano do pokoju weszedł Paul... Obudził wszystkich stukając w stolik.
- Słuchajcie jeżeli chłopaki tak się dogadują dobrze z wami to może chcecie być ich stylistkami? - Paul
- Jasne, że tak!- Zuz
- Tylko pojedziemy do domu i weźniemy wszystkie rzeczy i się przeprowadzimy do obok pokoju. - Ty
Zostałyście stylistkami One Direction, a twoi rodzice się pogodzili! Mieszkali razem w Anglii, a wy miałyście trase konsertowe z 1D ;)
____________________________________________________________________
Nie zbyt wciągające prawda? ;| Wiem, mi też za bardzo się nie podoba. Nie umiem pisać imaginów.. :( /Little

7 komentarzy:

  1. Koniec fajny, a począytek też, śrdodek nawet. Ale erm.... W ich apartamencie... Wybacz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no spoko! Ja lubię szczerych ludzików, a ty o tym wiesz ;*

      Usuń
  2. Fajny.. Tylko że jak "Ja" mogłam poczuć jak Niall rozbiera Zuzkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę ci nie wyszedł ale co tam ! Nie przejmuj się

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie....to jest krytyczne od 2 lat czytam imaginy i ten jest bardzo słaby wszystko dzieje się za szybko..... ez wytłumaczenia wiele błędów stylistycznych itd,ale nie martw się wiesz masz wyobraźnie bardziej rozwijaj te ich ''czynności'' wiesz,np. jak dziewczyny wracają ze szkoły to niech ta ich rozmowa będzie dłuższa tak samo jak z tymi chłopakami pod hotelem akcja w 3 zdaniach... i to jest największy błąd wszystko szybko kończysz,ale pracuj myślę,ze będzie okey osobiście mam bloga ma 10 tyś wejść z czego sie cieszę,teraz go juz nie prowadzę bo mi się znudziło ale to co napisałam potraktuj jako radę a nie hejt i będzie fajnie,pozdrawiam i trzymam kciuki za twoje imaginy :*

    OdpowiedzUsuń