wtorek, 20 listopada 2012

Imagin z One Direction


                             Imagin z 1D dla Soni, mojej bajbe! :D
 Tak w końcu nadszedł ten upragniony dzień. Razem ze swoją najlepszą przyjaciółką Alicją wyjeżdżacie na 2 tygodnie do Londynu. Trochę się boicie. Nikogo tam nie znacie.
- Sonia pośpiesz się! Za godz. masz samolot! -  mama - Alicja już czeka!
- Musiałam jeszcze raz wszystko sprawdzić. Jestem już gotowa. Jedźmy! - Ty
- Gotowa na przygodę życia? - Ala
- Pewnie.! - Ty
 Bo jakiś 30 minutach dotarliście na lotnisko . Na szczęście nie było korków w mieście. Ledwo zdążyłyście na odprawę.
 Pożegnałyście się z mamami  i poszłyście do samolotu.
- My zawsze wszędzie musimy się spieszyć? - Ty
- Hahaha. Taki to nasz urok - Alicja
 Zajęłyście miejsca. Lot minął wam bardzo szybko. Gadałyście o tym jak fajnie byłoby spotkać wasz ulubiony zpespół One Direction i o wielu innych rzeczach.
 Kiedy już wylądowaliście serce zaczęło ci mocniej bić. Mimo to, że wszystko miałyście pewne i dokładnie zaplanowane to i tak bardzo się bałaś. 
Czekała już na was taksówka więc udałyście się do hotelu. Był przepiękny.
- Widzisz. Opłacało się zbierać tyle lat pieniądze żeby tu przyjechać. - Alicja
- Noooo...... - Ty 
To chyba sen! Weź mnie uszczypnij..Albo nie.. Jest pięknie. Niech tak zostanie.- Ty
 Rozpakowałyście się. Było już dość późno więc poszłyście spać. Nie wiedzieć czemu obudziłaś sięo 7:30.
Ale czułaś się wyspana więc poszłaś się ogarnąć i po 8 byłaś już gotowa.
 W czasie kiedy ty się ogarniałaś obudziła się twoja przyjaciółka. O 10 wyszłyście.. Pierwsze co postanowiłyście zrobić to pójść na zakupy.
 Chodziłyście po sklepach jakieś 5 godz. Ale zato nakupowałyście sobie masę ubrań. 
Zaraz potem udałyście się do Milk Shake City. Oczywiście kupiłyście Shake One Direction. 
jak obiecałyście innym Directionkom zrobiłyście twitcama w MSC .;) Naprawdę dużo osób was oglądało, co wam się nigdy jeszcze nie zdarzyło.
 W pewnym momencie chłopcy z One Direction dosiedli się do was nie widziałyście jak weszli..
 Siedziałyście z minami WTF?! jakąś minute, a dopiero potem ogarnęłyście, ze serio się do was dosiedli..
- Yyy przepraszamy, że nie spytaliśmy, ale możemy się dosiąść - Liam
- jaaasneee - Ty&Alicja
- Niall jestem :) - Blądyn
- A ja Harry - Loczek
- Liam jestem, miło mi- Liaś 
- a Ja Zayn a to Louis .- Muzłumaninek
- wiemy. - Ty
 - Ja jestem Sońka, a to jest moja przyjaciółka Alicja.
- Miło nam - 1D chórem
- Nam teeż. - powiedziała twoja przyjaciółka.
 - dacie nam swoje autografy..? - Alicja - wyciągnęła wasze płyty 
- jesteście naszymi fankami? - Zayn
- Pewnie, że podpiszemy . -Louis
- Tak Directionki z Polski. - Ty
 Podpisali wam płyty i zaraz po tym spytał Liam
- Co robicie ?- Liam 
- A twitcama. Obiecałyśmy, ze jak tu będziemy to zrobimy. - Ala
- Ej Alicja patrz ile nas ogląda!. Łał aż 50 000 . Pewnie dzięki chłopakom - Ty
- Łaaał. - Ala
- Może do nas dołączycie? - Ty
- Pewnie! - Blądasek
  Długo jeszcze siedzieliście w MSC i świetnie się bawiliście. Później chłopacy zaprosili was do siebie tam dalej się wygłupialiście. 
 Następnego dnia odprowadzili was po Londynie.  te dwa tygodnie były najwspanialszymi dniami waszego życia.
 W dzień wyjazdu chłopcy obiecali, ze was odwiedzą. 
Kiedy już byłyście w Polsce to jak obiecali  pare razy was odwiedzili, a gdy skończyłyście 20 lat przeprowadziłyście się na stałe do Londynu. 
Byłyście najlepszymi przyjaciółmi!
______________________________________ 
Bejb Sonia jak ci się podoba? :D

8 komentarzy:

  1. Hahahaha.... Loff, Loff, Loffffff...!!!!
    Tak apropo NIE LUBIE JAK KTOŚ MÓWI DO MNIE SOŃKA!!!!(ale imagin zajebisty )
    Ok to teraz możesz napisać dla mnie jeszscze jeden tylko tym razem o Harrym A i mam taką prośbe.... chce żebyś ujawniła w tym imaginie mój charakterek czyli np to ze jestem jebnieta i zboczona albo mozesz napisać ze np pale i pije coś ten tegos ( no wiesz musiesz napisać że jestem BAD GIRL ) ok?... dobra dzieki ze sie zgadzasz xD <3 :*** Oj chyba sie troche rozpisałam ale to nic xD 69!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaah! Jeżeli mi się uda napisać! Ten to pisałam o 6:00 rano! :D Spoko tylko wiesz ja nie mam takiego talentu!

      Usuń
    2. Nie pierdol tak, bo jak nie przestaniesz to na nastepnym zlocie oberwiesz w pysk ...!!!!!!!!!!1

      Usuń
    3. Dobra, dobra sprbuje! :D Kochanie nie denerwuj się jesteś za ładna, żeby się denerwować! 67 68 Niall Horan 70 71.....

      Usuń
    4. Ja ładna hahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahah......... zabawne!!!!!

      Usuń
    5. Mamo! Ile "Hahaha[...]" :D No ale ty jesteś aww!

      Usuń